Szkoła Akupunktury Tradycyjnej powstała
w czerwcu 2006 roku i działa na podstawie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych powiatu bydgoskiego wydanego przez Wydział Edukacji Kultury i Sportu w Bydgoszczy nr EK I 4320/21-2/06 z dnia 20 czerwca 2006 roku zgodnie z art. 82 ust 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz.U. 04. 256. 2572 ze zm.) i prowadzi naukę o profilu: akupunktura w kierunku: akupunktura.
Szkoła Akupunktury Tradycyjnej w Bydgoszczy, jest, jak do tej pory, jedyną w Polsce niepubliczną szkołą policealną (studium), która podjęła trud wykształcenia wysokiej klasy specjalistów w tej dziedzinie.
Główne cele Szkoły:
- wspieranie edukacji społeczeństwa w dziedzinie zasad stosowania akupunktury
- niesienie ulgi w chorobie poprzez stosowanie akupunktury i innego uznanego leczenia
- prowadzenie i propagowanie badań dotyczących sztuki i nauki o akupunkturze
Metody nauki w Szkole obejmują wykłady, seminaria, warsztaty, dyskusje grupowe, scenki, prezentacje przygotowywane przez słuchaczy oraz sesje praktyczne. Większość sesji stanowi połączenie teorii i prac praktycznych, łącznie z umiejscowieniem punktów nakłuwania na całym ciele, rozwijanie umiejętności klinicznych oraz obserwację procesu leczenia.
Rada Naukowa Szkoły twierdzi, że proces uczenia się powinien sprawiać radość i powinien być gruntowny! Słuchacze otrzymują wskazówki, jak studiować efektywnie oraz są zachęcani do znalezienia najbardziej odpowiadającego im sposobu uczenia się.
Nadrzędnym celem Szkoły jest wyposażenie absolwentów w następujące kompetencje zawodowe:
- wiedza na temat teorii i filozofii akupunktury tradycyjnej
- umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce poprzez
- samoświadomość specjalisty akupunktury
- zdolność do założenia, kierowania i utrzymania własnej praktyki akupunktury
Liczba słuchaczy przyjmowanych przy każdym naborze jest ograniczona po to, aby utrzymać wysoki odsetek nauczycieli przypadających na słuchacza i
dbać o jakość nauczania każdego słuchacza. Szkoła przykłada duże znaczenie do ciągłej oceny
i utrzymywania indywidualnych kontaktów między słuchaczami
i członkami kadry nauczającej. Każdy słuchacz przygotowuje swoje portfolio opisujące jego własny rozwój osobisty
i zawodowy. Ocena portfolio jest częścią składową oceny na koniec roku.
Wszystkich z Państwa, którzy pragną kształcić się w tym bardzo poszukiwanym na rynku pracy zawodzie zapraszamy do naszej szkoły.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej